Subject: Ed: Mõned küsimused Ozempicu kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 14:32:20 +0200

Saatja: Mari Mets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 25. november 2024 13:55
Adressaat: Ott Laius <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Mõned küsimused Ozempicu kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tülitan taas Ozempicu teemal. Kas peab paika, et ravimiameti kätte on
koondunud ka Eestist konfiskeeritud vale-Ozempicud-Rybelsused, turult
tabatud järgi tehtud ravimid, välismaalt tellitud ebaseaduslik kraam?

Meid huvitaks, kas need on jõudnud teieni nt tollist ja mujalt ning kui
see nii on, kas neid leide oleks võimalik pildistada?

Kõike paremat!
Mari Mets